Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi:

Poskytovatelem služeb:

Studio zdraví Ayari s.r.o.
IČO: 233 61 638
Sídlo: Gottliebova 36, 337 01 Rokycany
Telefon: +420 725 999 306
E-mail: info@ayari.cz
Web: www.ayari.cz
Odpovědný zástupce: MUDr. Alena Borecká
(dále jen „Poskytovatel“)
a klientem, který využívá služby Poskytovatele (dále jen „Klient“).

1.2 Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb uzavírané mezi Poskytovatelem a Klientem.

2. Předmět poskytovaných služeb

2.1 Poskytovatel nabízí služby biorezonanční terapie prostřednictvím zařízení BICOM (dále jen „terapie“).

2.2 Klient bere na vědomí, že tyto služby:

  • jsou alternativní metodou a nenahrazují lékařskou diagnostiku ani léčbu,
  • nejsou zdravotnickou službou ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.

2.3 Klient je odpovědný za informování Poskytovatele o svém aktuálním zdravotním stavu, včetně případných kontraindikací (např. těhotenství, kardiostimulátor, epilepsie apod.).

3. Objednávka služeb a uzavření smlouvy

3.1 Smlouva je uzavřena potvrzením termínu služby Poskytovatelem, ať už osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online objednávkového systému.

3.2 Klient je povinen dostavit se na sjednaný termín nebo jej včas zrušit dle článku 5.

4. Cena služeb a platební podmínky

4.1 Cena služeb je stanovena dle aktuálního ceníku zveřejněného na webových stránkách Poskytovatele.

4.2 Úhrada služeb probíhá:

  • hotově na místě,
  • převodem na účet (při dohodě).

4.3 Cena je splatná nejpozději při poskytnutí služby, pokud nebylo dohodnuto jinak.

5. Zrušení nebo změna termínu

5.1 Klient může sjednaný termín bezplatně zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin před plánovaným začátkem.

5.2 Při zrušení méně než 24 hodin před termínem může Poskytovatel požadovat storno poplatek ve výši 50 % ceny objednané služby.

5.3 Nedostavení se bez předchozí omluvy je považováno za využití služby a Poskytovatel může účtovat 100 % ceny.

6. Odpovědnost Poskytovatele

6.1 Poskytovatel neodpovídá za výsledky terapie, které mohou být individuální a závisí na zdravotním stavu Klienta.

6.2 Poskytovatel nenese odpovědnost za újmu způsobenou zamlčením důležitých informací o zdravotním stavu Klienta.

6.3 Klient potvrzuje, že byl informován o povaze služby a její alternativní povaze.

7. Reklamační řád

7.1 Klient je oprávněn uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů od poskytnutí služby.

7.2 Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

8. Ochrana osobních údajů (GDPR)

8.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klientů v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR).

8.2 Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:

  • poskytování služeb,
  • evidence objednávek a fakturace,
  • plnění právních povinností.

8.3 Osobní údaje nebudou předávány třetím osobám s výjimkou případů stanovených právními předpisy.

8.4 Klient má právo na přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost a podání stížnosti u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

8.5 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webových stránkách Poskytovatele (www.ayari.cz).

9. Závěrečná ustanovení

9.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo VOP kdykoliv měnit. O změně bude Klient informován vhodným způsobem (např. na webu)

9.2 Tyto VOP jsou platné a účinné od 10/7/2025.